Laimės dizainas (asmeninė paslauga)

Rūta Čekaitė Adf studijos va(l)dovė, dizainerė

Rūta Čekaitė

Įtaką mums daro ne tik mūsų svajonės, bet ir tam tikri dalykai, kuriuos matome arba nešiojame. Įsivaizduokite, kad turite savo asmeninį simbolį ir nešiojate jį ant piršto arba…

Mūsų įmonės įkūrėjas Alex Monaco, savo knygoje „Laimingi šunsnukiai“ rašė apie tai, kaip prieš daugybę metų išsiaiškinęs savo gyvenimo tikslus, sukūrė ženklą ir jį pavertė žiedu. Šis žiedas tapo asmeniniu motyvatoriumi, padedančiu judėti į priekį.

Taip jau yra, mes, žmonės, dažnai užmirštame vertybes, svajones ir tikslus, bet simboliai primena mums, kur turime eiti. Kartais žmonės manęs paklausia ką reiškia šis žiedas. Taigi simboliai ne tik padeda pokalbiuose, bet ir .... 
Alex Monaco

Trumpai apibūdindama, kas yra laimės dizainas, pasakyčiau: tai asmeninė paslauga, padedanti žmogui suvokti, kas jo gyvenime yra svarbiausia. Kadangi žmonės dažnai nežino, kas yra svarbiausia jų gyvenime, mes padedame išsiaiškinti jų tikslus bei svajones ir sukuriame tinkamiausią simbolį, kuris tampa ne tik asmeniniu motyvatoriumi, bet ir talismanu. Juk kalbame apie išliekamąją vertę, kuri turi savo istoriją ir gali būti perduodama iš kartos į kartą!

Kam skirta ši paslauga?

Visiems. Nesvarbu kas tu esi – studentas ar aukštas pareigas užimantis vadovas, šia paslauga gali pasinaudoti  kiekvienas. Svarbiausia, kad būtum siekiantis pokyčių savo gyvenime.

Kaip viskas vyksta?

Pradedant darbus, visuomet svarbus pirmasis etapas – susipažinimas su žmogumi, jo požiūriu, norais. Pasitaiko ir taip, kad tie norai būna labai abejotini ar netikslūs, todėl tenka išgryninti jų tikslumą. Gavus visą bagažą informacijos, privalu sudėti mintis, idėjas, tarsi mozaiką, iš kurios gimsta rezultatas.

Ar kiekvienas gali tapti savo laimės dizaineriu?

Taip, gali tapti, tačiau dažnai nutinka taip, kad tai kas akivaizdu iš šalies žiūrint, ne kiekvienam asmeniškai pastebima. Todėl esu aš, kuri tarsi tarpininkė tarp užsakovo ir jo laimės. Turiu 8 metų darbo patirtį grafinio dizaino srityje su žinomais užsakovais iš Lietuvos ir užsienio šalių. Viso to išmokau dirbdama Adf studijoje, dirbdama su įmonių firminiu stiliumi, įvaizdžiu. Kuriant įmonės firminį stilių taip pat svarbu išsiaiškinti įmonės vadovo lūkesčius, perteikti įmonės vizijas ir misijas, netgi nuotaiką ir sukurti prekinį ženklą, įvaizdį, kuris visą tai atspindėtų. Žmonės mano, kad įmonės įvaizdis nesusijęs su žmogaus įvaizdžiu, bet jie klysta. Nick Vujicic, Richard Branson ir kiti stipriausi motyvatoriai turi labai didelius brandus, stiprų identitetą.

Baigiamasis žodis.

Kiekvienas privalome augti, tobulėti ir turėti svajonę, tikslą, juk tai varomoji jėga, kuri skatina mus judėti į priekį, tapti laimingais. Jeigu neturite svajonių ir esate nelaimingas, nereikia nusiminti ir sėdėti vietoje, būtina ieškoti pagalbos, patarimų, būdų išties yra, tik reikia mokėti ir norėti jais pasinaudoti.