Kaip atgaivinti įvaizdį ir logotipą

Rūta Čekaitė Adf studijos direktoriaus pavaduotoja, dizainerė

Didelę įtaką būsimam dizainui turi tai, kaip sugebėsite pagrįsti savo pasirinkimą. Kalbu apie sinergiją tarp to, kaip atrodote, ir to, ką kalbate. Kartais įmonė, turinti tikrai dėmesio vertą įvaizdį, viską sugadina tuo, kaip jį pateikia.

Ar norėtumėte valgyti brangiausią restorano patiekalą, atneštą ne lėkštėje, o nešvariose rankose? Panašiai yra ir tuomet, kai užsakovas negali paaiškinti, ką reiškia jo logotipas. O juk paaiškinimas gali būti labai trumpas – jį turėtų suformuluoti logotipą kūręs dizaineris ir nurodyti, kodėl logotipe naudojamas vienas ar kitas elementas. Bet vėlgi svarbiausia, kad pats užsakovas mokėtų paaiškinti logotipo, įvaizdžio istoriją. Tik tada įvaizdis taps prasmingas. Kartais sakyti nieko nereikia: dizainerio sukurtas logotipas ir kiti firminio stiliaus elementai vaizdu perteikia visą esmę. Bet to pasiekia vienetai – mažai kas turi labai aiškų, suprantamą įvaizdį.

Žmonės patiki tais, kurie tiki savo įvaizdžiu. Jeigu jūsų kompanijos įvaizdis gerokai pasenęs, o dizaineriai dar nepateikė naujo varianto, nesutrikite – verčiau papasakokite klientams istoriją apie tai, kodėl vis dar naudojate šį logotipą. Pavyzdžiui: pagal kinų horoskopą logotipą reikės keisti artėjančiais metais, todėl naujasis firminis įvaizdis bus atskleistas tik kitąmet. Mokėkite suintriguoti savo klientus. Svarbiausia – turėti istoriją.

Štai jeigu padavėjas atnešęs vandens papasakos, kad vanduo ką tik atskraidintas iš ypatingo Italijos gręžinio, specialiai jums, greičiausiai tuo nepatikėsite. Bet nusišypsosite. Gurkšnodami vandenį galvoje kursite vaizdus, kaip sraigtasparnis arba parašiutininkas leidžiasi pristatyti specialiai jums skirto vandens.Būkite kūrybingi, o jei nesugebate, kreipkitės į tuos, kurie gali padėti sukurti istoriją.

Kas kuria istorijas? Mes. Net neįsivaizduojate, kokia nuostabia istorija galima apipinti jūsų įvaizdį. O taip, tikra palaima prikelti jūsų įvaizdį, logotipą naujam gyvenimui.

„Apipinkite savo logotipą pasakojimais, kitaip jis ir liks tik vaizdu popieriaus lape…