Lietuvoje yra svetainių kūrėjų įmonių, kurių darbai sugeba patekti į užsienio katalogus. Apie rezultatus pasakojo patys svetainių kūrėjai. Svetainių talpinimas užsienio kataloguose yra labai svarbus paieškos sistemoms ir įmonės įvaizdžio formavimui.

Žemiau esantis straipsnis paimtas iš Bernadinai.lt

Lietuvą garsina ir šalies dizaino kompanijų darbai

Nors Lietuva yra maža šalis, tačiau vis dažniau tenka išgirsti, kad ji yra talentingų kūrėjų kraštas.

Svetainių kūrėjai neretai sulaukia puikių pasiūlymų, užsakymų ir iš užsienio šalių užsakovų. Juos domina ne tik palankios darbų atlikimo kainos Lietuvoje, bet ir pačių svetainių kūrėjų kūrybiškumas ir darbų atlikimo kokybė. Lietuvos kūrėjų darbus užsakovai dažniausiai randa lankomiausiose dizaino internetinėse svetainėse, tokiose kaip smashingmagazine.com.

Labai džiugu, kad vis dažniau jose galima rasti garsių Lietuvos internetinių svetainių dizainerių atliktų darbų pavyzdžius. Todėl įdomu sužinoti ir pačių dizaino įmonių specialistų nuomonę apie tai, kaip jie vertina, kad jų darbai buvo patalpinti į užsienio šalių pavyzdinius web dizaino katalogus. Pateikti keli klausimai:

kas pasikeitė nuo to laiko, kai atsirado Jūsų darbų pavyzdžiai smashingmagazine.com svetainėje, ar padaugėjo užsakymų? Ar sulaukėte užsakymų iš užsienio šalių užsakovų?

 

Komentuoja Darius Bagdžiūnas, interneto sprendimų bendrovė UAB ,,Gaumina“, direktorius.

„Užsakymų nepadaugėjo. Sėkmė per naktį ateina retai. Roko muzikanto sėkmę esame pajutę tik kartą – kai 2008-aisiais BBC išpublikavo interviu apie pasaulinius ,,Golden Joystick” laureatus, tarp kurių buvo mūsų projektas.

Paprastai, pasiekti pardavimo rezultatą reikia daug darbo ir mąstymo. Jay Conrad Levinson, ,,Guerilla

Marketing“ tėvo skaičiavimais, žmogų pasiekti reikia 9 profesionalių žinučių, kol jis ima svarstyti apie pirkimą. Kiti marketingo šaltiniai pateikia 7-12 kartų. Iš patirties vystant veiklą Airijoje konstatuoju, kad mums žinomumui ir pripažinimui pasiekti prireikė 5 metų sunkaus darbo.

Vis dėl to, labai džiaugiuosi ir sveikinu žmones, kurie padėjo lietuvių darbams atsirasti smashingmagazine.com. Pirma, atsiradimas prestižiniame dizaino portale padeda gerinti šalies įvaizdį.

Antra, buvimas šalia geriausių įkvepia komandą. Komentarai, tokie kaip: ,,Tokia maža šalis ir tiek daug gero dizaino“, ,,Nežinau, kur ta šalis yra, bet darbai puikūs“ įkvepia nepasiduoti – toliau stebinti pasaulį ir ne tik krepšiniu“.

 

UAB „IDEA - Interaktyvi reklama”, kūrybos vadovas Andrius Pocius sako :

„Užsakymų tikrai nepadaugėjo. Laikinai šoktelėjo, įraše paminėtų, bei mūsų pačių tinklalapio lankomumas.

Tačiau verta paminėti nebent tai, kad mūsų partneriai užsienyje, taip pat besidomintys internetinėmis svetainėmis ir jų dizainu, pasveikino, kad esame laikomi vieni geriausių interneto sprendimų kūrėjų Lietuvoje“.

 

Aleksandras Chudinskij, UAB A.Chudinskio studija direktorius.

 „Mūsų darbai jau seniai talpinami į užsienio portalus ir per juos jau gaudavome užsakymų, taigi labai didelio užsakymų antplūdžio iš užsienio šalių nepajutome. Galiu teigti, kad kelių projektų užsakovai mus surado  smashingmagazine.com svetainėje ir jų užsakymai buvo sėkmingai įgyvendinti. Malonu dirbti su užsienio užsakovais,  nes jie dažniausiai žino ko nori.

 Džiugu, kad žodis -  Lietuva vis dažniau skamba iš užsakovų, užsieniečių lūpų. Nekartą teko atsakyti į jų pateiktą klausymą: iš kur Lietuvos dizaineriai semiasi kūrybinio įkvėpimo? Atsakymas yra paprastas: iš ten, iš kur gauna jėgų ir stiprybės Lietuvos krepšininkai.

Tik labai gaila, kad  Lietuvoje vis dar yra mažai remiamos tos profesijos, kurios garsina Lietuvą. Tačiau tikiu, kad vieną dieną, o gal net šio straipsnio dėka, Lietuvos svetainių kūrėjai įgaus didesnį pasitikėjimą savimi, savo darbais, ir  netrukus mes, svetainių dizaineriai būsim ne tarp geriausiųjų, o patys geriausi“, – kupinas ryžto kalbėjo dizaino specialistas Aleksandras Chudinskij.